Świąteczna manga-tutorial


Hej!
Pokażę wam jak narysować taką świąteczną dziewczynę :). Pracę zgłaszam do konkursu na blogu: skrzydlatachatkaaj.blogspot.com

 Rysować zaczynam na zwykłym papierze do drukarki. Rysuję ciało, twarz, a potem włosy.






 Potem dorysowuję naszyjnik z pereł. Pamiętaj, że im dalej są perły tym są mniejsze (perspektywa).
 Brzeg sukienki rysuj szybko. Muszą to być przecinające się półokręgi.
Buty są ciasne, wiec pogrubiłam tylko brzeg stóp i dorysowałam podeszwy.
Takie dwie puszyste kulki będą oznaczały brzeg rękawiczek.Później wszystko drukuję na papierze do markerów.
 Włosy pokolorowałam markerem beach (2105).

 Następnie tym samym kolorem narysuj cienie.
 Nałóż jedną warstwę markerem tomato (5220), a potem zrób cienie (po bokach i lekko na sukience).


 Później kolorem cotton (4115) pomaluj całą nogę i szybko kolorem skin (4135) dorysuj cienie.
 Po wyschnięciu wszystko zamalowałam markerem cotton.
 Kolorem black (9909) pokolorowałam podeszwy.
 Resztę skóry pokolorowałam tak samo.


 Cienkim czarnym pisakiem narysowałam twarz.

 Tęczówki pokolorowałam dwoma warstwami markerem sky (7125).
Niestety trochę pomazałam czerwonym kolorem swoja pracę, dlatego zamalowałam ją farbą akrylową. Ta samą farbę używam do narysowania światła na sukience, oczach, butach i skórze.

 Perły namalowałam farbą akrylową. Pędzel trzymaj pionowo wtedy będzie ci łatwiej namalować drobne plamki.
Gotowe :).

1 komentarz:

  1. wow! Świetny kursik. Pierwszy raz miałam okazję zobaczyć schemat rysowania mangi i jestem pod ogromnym wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń